Части за Автомобили

Намерете това от което се нуждаете



Глава на двигател с вътрешно горене

В един двигател с вътрешно горене, цилиндровата глава (наричана съкратено само главата) седи над цилиндрите в горната част на цилиндровия блок. След затваряне на горната част на цилиндъра се образува горивната камера. Запечатването на цилиндровия блок и главата става чрез уплътнение. В повечето двигатели, главата също така предоставя пътища (или канали), през които се подават въздух и гориво в цилиндъра. Използваните на отработените газове излизат през други отвори.

Главата може да бъде и място за монтиране на клапани, запалителни свещи, подгряващи свещи и инжектори за горивото. В flathead или sidevalve двигатели, всички механични части са монтирани в рамките на блока и главата по-същество се явява като една метална плоча, прикована към горната част на блока. С това опростяване се избягват движещите части в главата и облекчава производството и ремонта на този тип двигатели. Този дизайн, обаче изисква входящия въздух да преминава по-сложен път, което ограничава способността на двигателя да работи при по-високи обороти в минута.

Това води до приемането на въздушните клапани в дизайна на главата и по-следващото проектиране и добавяне на разпределителен вал. Във вътрешността на цилиндрова глава има пасажи и пътища по-които се движи горивото и въздушната смес, които преминават през входа на клапаните и стигат до смукателния колектор за отработените газове, за да излязат вече отработените газове от изпускателните клапани на изпускателния колектор. При двигателите с водно охлаждане, цилиндрова глава също съдържа неразделни канали и пасажи по-които се предвижва охлаждащата течност, чието съдържание обикновено е смес от вода и антифриз, за да се позволи отнемането на излишно натрупалата се висока температура на двигателя.

Броят на цилиндровите глави е в зависимост от конфигурацията на двигателя. При почти всички редови двигатели, днес се използва един и същи принцип на цилиндровата глава, която обслужва всички цилиндри. V образните двигатели имат две цилиндрови глави, по-една за всеки блок на двигателя. Радиалните двигатели са с една глава за всеки цилиндър, въпреки че това обикновено е форма на моноблок, в който главата е направена като неразделна част на цилиндъра.

Тук е мястото да споменем, че през сайта 24asti.bg, Вие можете да поръчате нови и втора употреба резервни части като: биели, биелни лагери, болтове за глава, бутала, водачи за клапани, клапани, разпределителни валове, сегменти, семеринги, комплект гарнитури за главата на двигателя и много други необходими Ви части.