-
Датчик Студен Старт
-
Map Sensor/Датчик Налягане Всмук. Колектор
-
TDC Колянов Вал / Датчик
-
TPS / Датчик Дроселова Клапа
-
Датчик Детонация
-
Датчик Колянов Вал
-
Датчик Налягане Гориво
-
Датчик Обороти
-
Датчик Подгревна Свещ
-
Датчик Разпределителен Вал
-
Дебитомер
-
Клапан Контролен / Компресор Климатик
-
Колянов Вал Датчик
-
Корпус Въздушен Филтър
-
Ламбда Сонда
-
Налягане Масло Превкл.
-
Смукач Автоматичен
-
Стъпков Мотор / Празен Ход
-
Турбо / Boost Controller
-
Турбо Клапан / Разтоварващ (BOV)
-
Aixam
-
Alfa Romeo
-
Aston Martin
-
Audi
-
Bentley
-
BMW
-
Cadillac
-
Chevrolet
-
Chrysler
-
Citroen
-
Daewoo
-
Daihatsu
-
Dodge
-
Ferrari
-
Fiat
-
Ford
-
FSO
-
Honda
-
Hyundai
-
Isuzu
-
Iveco
-
Jaguar
-
Acura
-
Kia
-
Lada
-
Lamborghini
-
Lexus
-
Lotus
-
Maserati
-
Maybach
-
Mazda
-
Mercedes
-
MG
-
Mini
-
Mitsubishi
-
Morgan
-
Nissan
-
Perodua
-
Peugeot
-
Porsche
-
Proton
-
Renault
-
Rolls Royce
-
Rover
-
Saab
-
Seat
-
Skoda
-
Smart
-
Lancia
-
Subaru
-
Suzuki
-
Tata
-
Toyota
-
TVR
-
Opel
-
Volkswagen
-
Volvo
-
Dacia
-
Zaz
-
Lincoln
-
Infiniti
Датчици по двигателя на автомобила
За да се осигури правилното количество за всяко едно работно звено и правилно управление на двигателя (ECU) трябва да се наблюдава от огромен брой на вхдящи сензори или казано по друг начин датчици. Някои от тези датчици по двигателя са: датчик за масата на въздушният поток, който показва количеството на въздух в двигателя. Кислороден датчик есензор, който следи за количеството на кислород в изгорелите газове, определяйки колко богата или постна да бъде горивната смес за да се направи съответната корекция.
Throttle датчика е позициониран на монитора на дроселовата клапа, който определя колко въздух влиза в двигателя, така че ECU да може да отговоря бързо на промените с увеличаване или намаляване на нивото на гориво, колкото е необходимо. Датчика (сензора) за температурата на охлаждащата течност позволява на ECU да определи, кога двигателят е достигнал правилната работна температура. Датчика за напрежение е сензор, който определя напрежението в електрическата система на автомобила, така че ECU може да се повиши на празен ход, ако напрежението спада, което би означавало, висок електрически товар.
Manifold датчика е сензор за налягането в смукателния колектор. Размерът на въздуха изтеглен в двигателя е добра индикация за това колко енергия се произвежда. Колкото повече въздух отива в двигателя, толкова по-ниско е налягането в колекторите, така че това отчитане се използва за да се прецени колко енергия се произвежда. Датчика за скоростта на двигателя отчита оборотите на двигателя, който е един от факторите използвани за изчисляване на ширината на импулса.
Има два основни типа на контрол за мулти-портови системи: инжектори за горивото могат да бъдат отворени едновременно по-едно и същото време, или всеки може да бъде отворен точно преди всмукателния клапан на цилиндъра да се отвари. Това се нарича последователен мулти-порт за впръскване на горивото. Предимството в последователно впръскване на горивото е, че ако настъпи внезапна промяна, системата може да отговори по-бързо за да се извърши промяната. При това положение се изчаква следващия прием при отварянето на клапана.