-
Амортисьор
-
Амортисьор / Макферсон
-
Биалетка
-
Болт Кормилна Щанга
-
Волан
-
Втулка Паразитен Хебел
-
Втулки Заден Мост
-
Възглавница Амортисьор
-
Вътрешен Накрайник
-
Датчик Налягане Странично Ускорение DSC/ESP
-
Датчик Странично Ускорение / DSC
-
Диференциал
-
Ел. Серво
-
Казанче Хидравлика
-
Кормилен Механизъм
-
Кормилен Паразитен Хебел
-
Кормилна Рейка
-
Кормилна Рейка Ръчна
-
Кормилна Хидравлична Рейка
-
Кормилна Хидравлична Рейка
-
Кормилна Щанга
-
Макферсон Компл.
-
Маслена Магистрала
-
Маслено Съединение
-
Ниво Кантар Датчик
-
Полуоска
-
Помпа Хидравлична
-
Семеринг
-
Спирачни Дискове
-
Сферичен Клапан Въздушно Окачване
-
Тампон Макферсън
-
Тампон Стабилизираща Щанга
-
Шенкел
-
Шенкелен Болт
-
Aixam
-
Alfa Romeo
-
Aston Martin
-
Audi
-
Bentley
-
BMW
-
Cadillac
-
Chevrolet
-
Chrysler
-
Citroen
-
Daewoo
-
Daihatsu
-
Dodge
-
Ferrari
-
Fiat
-
Ford
-
FSO
-
Honda
-
Hyundai
-
Isuzu
-
Iveco
-
Jaguar
-
Acura
-
Kia
-
Lada
-
Lamborghini
-
Lexus
-
Lotus
-
Maserati
-
Maybach
-
Mazda
-
Mercedes
-
MG
-
Mini
-
Mitsubishi
-
Morgan
-
Nissan
-
Perodua
-
Peugeot
-
Porsche
-
Proton
-
Renault
-
Rolls Royce
-
Rover
-
Saab
-
Seat
-
Skoda
-
Smart
-
Lancia
-
Subaru
-
Suzuki
-
Tata
-
Toyota
-
TVR
-
Opel
-
Volkswagen
-
Volvo
-
Dacia
-
Zaz
-
Lincoln
-
Infiniti
Кормилната уредба - Автомобили
Кормилната уредба е съвкупност от компоненти и връзки, които позволяват на автомобила да следва желаният курс зададен от шофьора. Кормилната уредба включва части като: волан, кормилен механизъм, кормилна ръчна или хидравлична рейка, хидравлична помпа, серво управление, маслени съединения, шенкели, семеринги, шенкелни болтове, биалети, втулки и други. Основната цел на волана е да се гарантира, че колелата ще са насочени в желаната посока.
Това се постига обикновено чрез серия от връзки, пръти и зъбни колела. Кормилните връзки на кормилната уредба и колелата отговарят на кормилната геометрия Akermann. Серво управлението е измислено, когато автомобилите са започнали да стават по-тежки. По-специално с помощта на отрицателно компенсираната геометрия, заедно с увеличаването на ширината и диаметъра на гумите се стигнало до големи физически натоварвания от страна на водача да завие превозното средство.
Много от съвременните автомобили използват рейка и пиньон механизъм в серво управлението, превръщайки кръговото движение в линейно движение по-напречната част на автомобила. Този въртящ момент на волана предава движение на шарнирите и кормилните пръти наречено кормилно рамо, позволява на колелата да завият в лява и дясна посока.
В по-старите дизайни често е използван механизъм тип червяк, който все още се среща при някои автомобили, камиони и други превозни средства. Този тип апарат намалява значително триенето. Серво усилвателя на волана, помага на водача на превозно средство да го направлява и насочва по-лесно, като прилага по-малко сила при завъртане на волана за управление на предните колела.