-
MAP Sensor / Датчик Налягане Всмукателен Колектор
-
Биела
-
Болт Глава
-
Бутало
-
Водач Клапан
-
Всмукателен Колектор
-
Гарнитура Глава
-
Гарнитура Капак Глава
-
Гарнитура Комплект Глава
-
Глава / Двигател
-
Инжектор Дюза / Дизел
-
Клапан
-
Лагери Разпределителен Вал
-
Мaркуч Картерни Газове
-
Повдигачи Разпределителен Вал
-
Подгряваща Свещ
-
Свещ
-
Сегменти
-
Семеринг
-
Умна Дюза
-
Zuk
-
Vw
-
Volvo
-
Vanhool
-
Uaz
-
Toyota
-
Temsa
-
Suzuki
-
Subaru
-
Steyr
-
Skoda
-
Shayer
-
Setra
-
Scania
-
Sanos
-
Rover
-
Rocar
-
Robur
-
Renault
-
Raf
-
Porter
-
Pontiac
-
Plimouth
-
Peugeot
-
Paz
-
Otokar
-
Opel
-
Nissan
-
Nisa
-
Neoplan
-
Mitsubishi
-
Mercedes
-
Mega
-
Mazda
-
Matra
-
Marcopolo
-
Man
-
Luaz
-
Ldv
-
Latvia
-
Lancia
-
King Long
-
Kia
-
Karosa
-
Jonckheere
-
Iveco
-
Isuzu
-
Ikarus
-
Hyundai
-
Harmony
-
Gmc
-
Gazela
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Drogmoller
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daf
-
Daewoo
-
Cobra
-
Citroen
-
Chavdar
-
Bova
-
Blue bird
-
Bedford
-
Barkas
-
Avia
-
Dacia
-
Honda
Глава на дизелов двигател и резервните и части
При дизеловите двигател цилиндровата глава изпълнява няколко функции. Първо, главата на двигателя предоставя запечатването на цилиндрите. Второ, главата на двигателя осигурява място на изпускателните клапани и всмукателните клапани, когато те са приложени, горивните инжектори и необходимите връзки. Главата на дизеловият двигател може да бъде структурирана по-два начина.
В единият метод, всеки цилиндър има своя собствена отливка на главата, която е прикована към блока. Този метод се използва предимно за големите дизелови двигатели. При вторият метод, който се използва при по-малките дизелови двигатели, главата на двигателя е мулти-цилиндрова. Дизеловите двигатели имат два метода за изхвърляне на изгорелите газове от цилиндъра.
Те могат да използват портове или клапани, или комбинация от двете. Портовете са слотове в стените на цилиндъра, разположени в долната част. Когато буталото се движи под нивото на портовете, те са отворени и свежия въздух или отработените газове са в състояние да влязат или да напуснат, в зависимост от вида на порта. Портовете са затворени, когато буталото се движи над нивото на вентилите, които механично се отварят и затварят, за да пропуснат отработени газове, когато е необходимо.
Клапаните са разположени в главата на двигателя. Главата и блока на двигателя трябва да са много добре запечатани чрез гарнитурата на главата. В самата глава има канали, през които преминава охлаждащата течност за да контролира работната температура на двигателя с вътрешно горене. Ако търсите резервни части за главата на двигателя на Вашият бус, сте попаднали на точната търсеща машина за резервни части - 24asti.bg.
От тази категория на сайта можете да отправите запитване за следните необходими части: болтове за глава, водачи за клапани, всмукателни колектори, гарнитура за главата на двигателя, гарнитура за капака на главата и други. Тук ще намерите всеки един модел глава за дизелов двигател, както нова така и втора употреба. Друго, което можете да поръчате от тук е: датчик за налягането в смукателният колектор, клапани, сегменти, семеринги, запалителни и подгряващи свещи и много други.