-
TPS / Датчик Дроселова Клапа
-
Байпасен Клапан Празен Ход
-
Бутало
-
ГНП / Гориво Нагнетателна Помпа
-
Горивен Вакумен Регулатор
-
Горивен Филтър
-
Горивна Помпа Резервоар
-
Горивна Помпа Реле
-
Горивна Помпа Ръчна
-
Горивна Релса / Common Rail
-
Гърловина Резервоар
-
Датчик Детонация / Двигател
-
Датчик Налягане Гориво
-
Дебитомер
-
Дроселна Клапа
-
Ел. Помпа Гориво
-
Инжектор Дюза / Бензин
-
Инжектор Дюза / Дизел
-
Инжекциона Система
-
Капак Резарвоар
-
Капачка Резервоар
-
Карбуратор / Бензин
-
Комутатор Делко
-
Корпус Горивен Филтър Дизел
-
Ламбда Сонда
-
Мaркуч Картерни Газове
-
Педал Газ
-
Печка
-
Повдигачи Разпределителен Вал
-
Поплавък
-
Потенциометър Педал Газ
-
Резервоар
-
Реле Инжекцион
-
Ръчна Помпа Налягане Гориво
-
Семеринг
-
Смукач Автоматичен
-
Стъпков Мотор / Празен Ход
-
Тръби Гориво Комплект
-
Турбо / Boost Controller
-
Турбо Клапан / Разтоварващ (BOV)
-
Турбо Маркуч
-
Умна Дюза
-
Zuk
-
Vw
-
Volvo
-
Vanhool
-
Uaz
-
Toyota
-
Temsa
-
Suzuki
-
Subaru
-
Steyr
-
Skoda
-
Shayer
-
Setra
-
Scania
-
Sanos
-
Rover
-
Rocar
-
Robur
-
Renault
-
Raf
-
Porter
-
Pontiac
-
Plimouth
-
Peugeot
-
Paz
-
Otokar
-
Opel
-
Nissan
-
Nisa
-
Neoplan
-
Mitsubishi
-
Mercedes
-
Mega
-
Mazda
-
Matra
-
Marcopolo
-
Man
-
Luaz
-
Ldv
-
Latvia
-
Lancia
-
King Long
-
Kia
-
Karosa
-
Jonckheere
-
Iveco
-
Isuzu
-
Ikarus
-
Hyundai
-
Harmony
-
Gmc
-
Gazela
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Drogmoller
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daf
-
Daewoo
-
Cobra
-
Citroen
-
Chavdar
-
Bova
-
Blue bird
-
Bedford
-
Barkas
-
Avia
-
Dacia
-
Honda
Инжекционното впръскване на горивото при двигателите с вътрешно горене
Инжекторите са част от горивната система и служат за смесване на горивото с въздуха в двигателя с вътрешно горене. Тази система за впръскване с времето се превръща в основната система за доставка на гориво, използвана при автомобилните с бензинови двигатели, като почти напълно заменя карбураторите в края на осемдесетте години. Системата за впръскване на горивото е проектирана и калибрирана специално за конкретен тип гориво.
Системите за впръскване на горивото могат да бъдат с приложение, както при бензиновите така и при дизеловите двигатели. С появата на електронното впръскване на горивото се подобрява хардуера на бензиновите и дизеловите превозни средства. Програмируемият фърмуер за впръскване на горивото е общ хардуер, при който могат да бъдат използвани различни горива.
Карбураторните системи са използвани при бензиновите двигатели, преди широкото приложение за впръскване на горивото. Разнообразието при инжекционните системи е съществувало още при най-ранното използване на двигатели с вътрешно горене. Основната разлика между карбураторите и системата за впръскване на гориво е, че при впръскването, горивото се изпомпва и се подава под високо налягане, докато карбуратора разчита на ниско налягане, създадено от входящия въздух.
Инжектора за гориво представлява клапан, който инжектира горивото идващо от горивната помпа под налягане, черпейки го от резервоара. Функционалните цели на системата за впръскване на горивото може да са различни. Всички те имат една единствена цел да доставят горивото необходимо за процеса на горене в двигателя.
Някои от тези системи за впръскване на горивото се различават с дизайнерски решения. Част от конкуриращите се цели са: изходната мощност, горивната ефективност, надеждност, управляемост и плавна работа, първоначалната цена, разходите за поддръжка, диагностичният капацитет и правилната настройка на работата на самата система.