-
Вилка Съединител / Амбриажна ос
-
Висящ Лагер
-
Връзки Скоростна Кутия
-
Гумено Каре Кардан
-
Датчик Скорост
-
Демпфер
-
Диференциал
-
Диференциал Ограничено Плъзгане
-
Дифернциал
-
Жило Скоростомер
-
Жило Съединител
-
Кардан
-
Кардан
-
Каре Външно
-
Каре Вътрешно
-
Кожух Скоростна Кутия
-
Компютър Мултитроник
-
Лагер Помпа / Концентричен Цилиндър
-
Лост Автоматик
-
Лост Скорости
-
Маншон Силиконов
-
Накрайник Кардан
-
Помпа Съединител
-
Превкл. Задна Светлина
-
Раздатъчна Кутия / 4x4
-
Семеринг
-
Скоростен Лост
-
Скоростен Лост Механизъм
-
Скоростна Кутия / Автоматик
-
Скоростна Кутия / Ръчна
-
Скоростна Кутия Тампон
-
Съединител
-
Тампон Диференциал
-
Тампон Кардан
-
Топка / Скоростен Лост
-
Топлообменник / Скоростна кутия
-
Феродо Притескателен Диск
-
Хидросъединител
-
Части Скоростна Кутия
-
Zuk
-
Vw
-
Volvo
-
Vanhool
-
Uaz
-
Toyota
-
Temsa
-
Suzuki
-
Subaru
-
Steyr
-
Skoda
-
Shayer
-
Setra
-
Scania
-
Sanos
-
Rover
-
Rocar
-
Robur
-
Renault
-
Raf
-
Porter
-
Pontiac
-
Plimouth
-
Peugeot
-
Paz
-
Otokar
-
Opel
-
Nissan
-
Nisa
-
Neoplan
-
Mitsubishi
-
Mercedes
-
Mega
-
Mazda
-
Matra
-
Marcopolo
-
Man
-
Luaz
-
Ldv
-
Latvia
-
Lancia
-
King Long
-
Kia
-
Karosa
-
Jonckheere
-
Iveco
-
Isuzu
-
Ikarus
-
Hyundai
-
Harmony
-
Gmc
-
Gazela
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Drogmoller
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daf
-
Daewoo
-
Cobra
-
Citroen
-
Chavdar
-
Bova
-
Blue bird
-
Bedford
-
Barkas
-
Avia
-
Dacia
-
Honda
Автоматичната скоростна кутия
Автоматичната скоростна кутия (трансмисията) е вид предаване, което се използва при моторните превозни средства. Тя дава възможност за автоматичната промяна на предавателните числа, докато превозното средство се движи, освобождавайки водача от ръчната смяна на скоростите. Повечето автоматични скоростни кутии (трансмисии) са оборудвани по-подобен един на друг начин.
Често при автоматичните скоростни кутии се среща паркинг функция, която блокира изходящия вал на предаването. Подобни, но по-големи скоростни кутии се използват и в оборудването на тежкотоварните, търговски и индустриални превозни средства.
Някои машини с ограничен обхват за скорост или фиксирани обороти на двигателя, като някои от малките мотори и косачки за трева, използвайте само преобразовател на въртящия момент, за да осигури променлива употреба на двигателя към колелата.
Освен автоматичните и други автоматизирани скоростни кутии, като непрекъснато променливата трансмисия CVT и полуавтоматичната скоростна кутия (трансмисия), заменят задължителната подмяна на предавките от водача, чрез предаването и управлението на автомобилният компютър, ако например водачът е достигнал чрез подаването на газ до червената зона на двигателя.
Въпреки повърхностното сходство с други скоростни кутии, като например ръчните, променливите и полуавтоматичните, автоматичните скоростни кутии (трансмисии) се различават значително в областта на вътрешното си функциониране и работа.
Автоматичната скоростна кутия използва преобразовател на въртящия момент, вместо съединител за управление на връзката между предаването на зъбните колела и двигателя. При полуавтоматичната скоростна кутия се запазва съединителя като при ръчната скоростна кутия, но контрола на съединителя е чрез електрохидравлично устройство.
Конвенционална ръчна трансмисия (скоростна кутия) е често базово оборудване в превозните средства. Новите превозни средства могат да се продават с опция за автоматизирано предаване, като конвенционалните автоматични, полуавтоматични или CVT скоростни кутии.