-
Ел.Шибидах Мотор
-
Ветробран Стъкло/ Дефлектор
-
Датчик Дъжд
-
Ел. Мотор Стъкла
-
Ел. Стъкла / Бутони
-
Жило Ел.Стъкло
-
Жило Шибидах
-
Заден Прозорец Кабина
-
Задно Стъкло
-
Лостова Система / Чистачки
-
Малко Стъкло
-
Мотор Чистачки
-
Мотор Чистачки Вода
-
Огледало Задно Виждане
-
Пера Чистачки
-
Помпа Пръскалки Фарове
-
Предно Стъкло
-
Пръскалка Фар
-
Пръскалки Задно Стъкло
-
Пръскалки Предно Стъкло
-
Размразяване Задно Стъкло / Бутон
-
Рамо Задна Чистачка
-
Рамо Чистачка
-
Рамо Чистачка / Фарове
-
Реле Чистачки
-
Странични Огледала / Конзола Превкл.
-
Странично Огледало Стъкло
-
Странично Плъзгащо Стъкло
-
Стъкло Врата
-
Стъкло Фар
-
Стъклоповдигач / Ел.
-
Стъклоповдигач / Ръчен
-
Уплътнение Стъкло
-
Холограмен Дисплей
-
Шибидах
-
Шибидах Стъкло
-
Zuk
-
Vw
-
Volvo
-
Vanhool
-
Uaz
-
Toyota
-
Temsa
-
Suzuki
-
Subaru
-
Steyr
-
Skoda
-
Shayer
-
Setra
-
Scania
-
Sanos
-
Rover
-
Rocar
-
Robur
-
Renault
-
Raf
-
Porter
-
Pontiac
-
Plimouth
-
Peugeot
-
Paz
-
Otokar
-
Opel
-
Nissan
-
Nisa
-
Neoplan
-
Mitsubishi
-
Mercedes
-
Mega
-
Mazda
-
Matra
-
Marcopolo
-
Man
-
Luaz
-
Ldv
-
Latvia
-
Lancia
-
King Long
-
Kia
-
Karosa
-
Jonckheere
-
Iveco
-
Isuzu
-
Ikarus
-
Hyundai
-
Harmony
-
Gmc
-
Gazela
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Drogmoller
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daf
-
Daewoo
-
Cobra
-
Citroen
-
Chavdar
-
Bova
-
Blue bird
-
Bedford
-
Barkas
-
Avia
-
Dacia
-
Honda
Видовете стъкла използвани при превозните средства и техните плюсове
Когато автомобилните компании пускат реклами по-телевизията, не забравят да споменат и похвалят новите функции за безопасността на новият автомобил. Те всъщност рядко споменават предното стъкло, задното стъкло или страничните прозорци. Имайте в предвид, че тези автомобилни стъкла в тези превозни средства са проектирани и произведени по-специален начин заради безопасността на водача и неговите спътници.
Въпреки че автомобилното стъкло изглежда по-същия начин, както всеки друг вид стъкло, то функционира много по-различно. В повечето домове, прозорците във всяка стая са изработени от стандартен тип стъкло, което след като се счупи се разбива на големи късове остри парчета, които са много опасни и режещи. Превозните средства се сблъскват ежедневно с много дупки и неравности по-пътищата.
Поради тази причина, автомобилното стъкло се произвежда в два различни типа на безопасно стъкло за защита на конструкцията на превозното средство, както и нуждите на хората в превозното средство. Първият вид стъкло се нарича ламинирано стъкло, което се монтира за предно стъкло. Вторият тип стъкло е известен като закалено стъкло, което се използва за страничните прозорци и задното стъкло на автомобила.
При предното стъкло ламинирането става като се поставя тънък лист фолио между двете стъкла, които се съединяват чрез нагряване по-време на натиск. Закаленото стъкло при превозните средства получава силата си чрез процес на затопляне и охлаждане. Без тези различни стилове на производството и укрепване, автомобилните стъкла ще бъдат опасни за пътниците и водача на колата.
Ламинираните и закалени стъкла имат различни функции, но заедно те предпазват хората в автомобила по-време на произшествие. При счупване автомобилните стъкла нямат остри краища като обикновеното стъкло, което може да ви нарани сериозно. Автомобилните стъкла запазват твърдоста на покрива по-време на преобръщането на колата.