Части за Бусове

Намерете това от което се нуждаете



Предимство за безопасност на въздушните възглавници (Airbags)

Развитието на въздушните възглавници (airbags) започва с идеята за система, която да предпази водачите на превозното средство и пътниците по-време на произшествие (катастрофа). Пътят и историята на въздушните възглавници (airbags), които са приложени към съвременните автомобили са дълги. Днес, въздушните възглавници (airbags) са задължителни в новите коли и са предназначени да действат като допълнителено устройство за безопасност, в допълнение към предпазният колан.

Въздушните възглавници (airbags) са общодостъпни към края на 1980 година, независимо, че те са измислени и патентовани през 1953 година. Автомобилната индустрия започва научните изследвания върху въздушната възглавница (airbag) още през 1950 година. Те са се сблъскали с много повече трудности в развитието на въздушна възглавница (airbag), отколкото са очаквали. Crash тестове показват, че за да бъде полезна въздушната възглавница (airbag) като защитно устройство, самата чантата трябва да се разположи на точно място и да се отваря в рамките на 40 милисекунди.

Системата трябва също да бъде в състояние да открие разликата между една тежка катастрофа и незначителното опиране на превозното средство до друг предмет с много лека скорост. Тези технологични трудности се развиват през този тридесет годишен период между първото патентоване на въздушните възглавници (airbags) и стандартното въвеждане при превозните средства. Въздушната възглавница (airbag) може да помогне да се спаси човешки живот при евентуален сблъсък. Работата по-разработката на въздушните възглавници (airbags), които не причиняват наранявания продължава и до днес.

Ползите от въздушните възглавници (airbags) са повече от недостатъците. Времето е от решаващо значение в способността на въздушната възглавница (airbag) да спаси човешки животи при челен сблъсък. Въздушната възглавница (airbag) трябва да бъде в състояние да се отвори в рамките на няколко милисекунди както споменахме по-рано при първоначалния удар (сблъсъка). Също така трябва да бъде предотвратено отварянето на мястото където няма сблъсък. Следователно, първият компонент в системата на въздушната възглавница (airbag) е сензора, който може да засече мястото на удара и веднага да предизвика разгръщането на въздушните възглавници (airbags).