-
MAP Sensor/Датчик Налягане Всмук. Колектор
-
Биела
-
Болтове Глава
-
Водач Клапан
-
Всмукателен Колектор
-
Гарнитура Глава
-
Гарнитура Капак Глава
-
Гарнитура Комплект Глава
-
Глава / Двигател
-
Инжектор Дюза / Дизел
-
Клапани
-
Лагери Разпределителен Вал
-
Мaркуч Картерни Газове
-
Повдигачи Разпределителен Вал
-
Свещ
-
Свещ / Подгряваща
-
Сегменти
-
Семеринг
-
Умна Дюза
-
Lexus
-
Landwind
-
Land rover
-
Laforza
-
Lada
-
Kia
-
Jpx
-
Jeep
-
Isuzu
-
Infiniti
-
Hyundai
-
Hummer
-
Honda
-
Great wall
-
Gmc
-
Geo
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daewoo
-
Dacia
-
Citroen
-
Chrysler
-
Chevrolet
-
Cadillac
-
Buick
-
Bmw
-
Bertone
-
Audi
-
Asia
-
Aro
-
Acura
-
Xinkai
-
Vw
-
Volvo
-
Uaz
-
Toyota
-
Tempo
-
Tata
-
Suzuki
-
Subaru
-
SsangYong
-
Saturn
-
Saab
-
SH auto
-
Renault
-
Porsche
-
Peugeot
-
Opel
-
Oldsmobile
-
Nissan
-
Mitsubishi
-
Mini
-
Mercury
-
Mercedes
-
Mazda
-
Mahindra
-
Lincoln
-
Skoda
-
Seat
Глава на двигател с вътрешно горене
Главата на двигателя с вътрешно горене е част от структурата и механиката на превозното средство. Двигателят е конструиран от няколко основни части. Централната част се нарича блок на двигателя. В блока на двигателя с вътрешно горене са разположени цилиндрите, където се намират буталата. Цилиндрите на двигателя се нуждаят от запечатване в горната част на двигателя. това запечатване става чрез главата на двигателя и нейната гарнитура.
Материалите от които е изработена главата на двигателя могат да бъдат алуминий смесен с различни видове метални сплави. Всички клапани на двигателя са инсталирани в главата. В главата и блока на двигателя има допълнителни канали, през които преминава охлаждащата течност преди да отиде до радиатора на автомобила.
Главата и блока на двигателя произвеждат постоянен топлинен поток. Охлаждащата течност, която преминава през тях не позволява на двигателя да прегрее и му позволява да работи в определените норми. Двутактовите двигатели са най-простите. Те нямат клапани в главата или цилиндъра, тъй като газовете се контролират от буталото. Обикновено много лесно може да се разбере, ако има някакъв проблем с главата на двигателя с вътрешно горене.
Част от тези фактори са ниската компресия на двигателя, която вие ще усетите, ако автомобилът започне да губи мощност. Също така при повреда в главата на двигателя може да започне да излиза много четен дим от изпускателната система което означава, че автомобила изгаря голямо количество моторно масло, което прониква през гарнитурата на главата.
Ако е спукана главата може да излиза пара от охлаждащата течност или самата тя да се смеси с маслото в двигателя, което може да доведе до много сериозни повреди като затягане на двигателя, които трудно биха били отремонтирани. Тук е мястото да споменем, че през нашият сайт 24asti.bg, Вие можете да закупите части за главата на вашият джип, както нови така и втора употреба. Ако не можете да си позволите нова глава за двигателя, винаги можете да отправите запитване за глава втора употреба, която е внимателна демонтирана от превозното средство.