Части за Джипове

Намерете това от което се нуждаете



Автоалармена система и нейните резервни части

Първият документиран случай на кражба на автомобил е през 1896 година, само десет години след като е въведен двигателя с вътрешно горене при колите. От началото на тази ера до днес, автомобилите са естествена мишена за крадците. В светлината на потресаващата статистика, че автомобил се краде на всеки 20 секунди по-целият свят, не е изненадващо, че милиони собственици на автомобили и джипове инвестират в автоалармени системи за сигурност.

Днес почти всеки автомобил е оборудван с автоаларма, която се състои от усъвършенствани електронни сензори, сирена и системи за дистанционно активиране и деактивиране. Съвременните аларми за автомобили са с удивителни разработки, но автокрадците намират начин да преминат през тях. Новите алармени системи за автомобили и джипове се състоят от сензори за налягане, шум и датчици за движение. Сирените на автоаламите могат да бъдат с различен звук.

Радиоприемника на автоалармата позволява безжичният контрол от дистанционното управление. Допълнителната батерия позволява на автоалармата да работи дори и ако връзката на акумулатора, на автомобила или джипа е прекъсната. Мозъкът на автоалармата е компютъра, който контролира всички тези отделни части от алармата. Основният елемент в алармата на колата е поставен на вратите и капака. Когато отворите предния капак, багажника или на всяка врата на напълно защитена кола, компютъра задейства алармената система.

Повечето алармени системи за автомобили използват превключващ механизъм, който вече е вграден във вратите. В съвременните автомобили, системата е свързана към вътрешното осветление. Сензорите за вратите са високо ефективни, но те предлагат доста ограничена защита. Идеята на шок сензор е много проста. Ако някой се движи в колата сензорите засичат това и изпращат сигнал до компютъра, който може да зададе предупредителен сигнал или да задейства напълно сирената на алармата.

Този сензор се състои от три основни елемента: централен електрически контакт в корпуса на цилиндъра. Няколко по-малки електрически контакта в долната част на корпуса и малко метално топче, което може да се движи свободно вътре в самият корпус. При задействане, металното топче започва да се движи създавайки контакт между електрическите контакти. Най-честите детектори за счупване на стъкло са обикновен микрофон, свързан с компютъра на автоалармата.

Счупването на стъкло има своя отличителна звукова честота, която датчика (сензора) засича. По този начин, само този специфичен звук ще задейства автоалармата и всички други звуци се игнорират. Датчиците за налягане измерват налягането на въздуха в колата и при отваряне на вратата или прозореца то се променя. През сайта 24asti.bg, Вие можете да поръчате резервни части за оригинално вградени автоаларми, като дистанционни, датчици, превключватели, сирени, клаксони, както и цели автоалармени системи.