-
Дистанционно Аларма
-
Задна Врата Ключ / Ключалка
-
Закопчалка Предпазен Колан / Дообтегач
-
Запалителен Патрон / Ключ
-
Имобилайзер
-
Клеморед Контактния Ключ
-
Ключалка / Патрон / Ключ
-
Ключалка Жабка
-
Ключалка Заден Капак / Патрон Ключ
-
Комфорт Модул
-
Парктроник Сензор
-
Предпазен Колан
-
Реле Централно
-
Централно Вакуумна Помпа
-
Централно Дистанционно
-
Централно Механизъм
-
Централно Механизъм
-
Централно Превкл.
-
Lexus
-
Landwind
-
Land rover
-
Laforza
-
Lada
-
Kia
-
Jpx
-
Jeep
-
Isuzu
-
Infiniti
-
Hyundai
-
Hummer
-
Honda
-
Great wall
-
Gmc
-
Geo
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daewoo
-
Dacia
-
Citroen
-
Chrysler
-
Chevrolet
-
Cadillac
-
Buick
-
Bmw
-
Bertone
-
Audi
-
Asia
-
Aro
-
Acura
-
Xinkai
-
Vw
-
Volvo
-
Uaz
-
Toyota
-
Tempo
-
Tata
-
Suzuki
-
Subaru
-
SsangYong
-
Saturn
-
Saab
-
SH auto
-
Renault
-
Porsche
-
Peugeot
-
Opel
-
Oldsmobile
-
Nissan
-
Mitsubishi
-
Mini
-
Mercury
-
Mercedes
-
Mazda
-
Mahindra
-
Lincoln
-
Skoda
-
Seat
Автоалармена система и нейните резервни части
Първият документиран случай на кражба на автомобил е през 1896 година, само десет години след като е въведен двигателя с вътрешно горене при колите. От началото на тази ера до днес, автомобилите са естествена мишена за крадците. В светлината на потресаващата статистика, че автомобил се краде на всеки 20 секунди по-целият свят, не е изненадващо, че милиони собственици на автомобили и джипове инвестират в автоалармени системи за сигурност.
Днес почти всеки автомобил е оборудван с автоаларма, която се състои от усъвършенствани електронни сензори, сирена и системи за дистанционно активиране и деактивиране. Съвременните аларми за автомобили са с удивителни разработки, но автокрадците намират начин да преминат през тях. Новите алармени системи за автомобили и джипове се състоят от сензори за налягане, шум и датчици за движение. Сирените на автоаламите могат да бъдат с различен звук.
Радиоприемника на автоалармата позволява безжичният контрол от дистанционното управление. Допълнителната батерия позволява на автоалармата да работи дори и ако връзката на акумулатора, на автомобила или джипа е прекъсната. Мозъкът на автоалармата е компютъра, който контролира всички тези отделни части от алармата. Основният елемент в алармата на колата е поставен на вратите и капака. Когато отворите предния капак, багажника или на всяка врата на напълно защитена кола, компютъра задейства алармената система.
Повечето алармени системи за автомобили използват превключващ механизъм, който вече е вграден във вратите. В съвременните автомобили, системата е свързана към вътрешното осветление. Сензорите за вратите са високо ефективни, но те предлагат доста ограничена защита. Идеята на шок сензор е много проста. Ако някой се движи в колата сензорите засичат това и изпращат сигнал до компютъра, който може да зададе предупредителен сигнал или да задейства напълно сирената на алармата.
Този сензор се състои от три основни елемента: централен електрически контакт в корпуса на цилиндъра. Няколко по-малки електрически контакта в долната част на корпуса и малко метално топче, което може да се движи свободно вътре в самият корпус. При задействане, металното топче започва да се движи създавайки контакт между електрическите контакти. Най-честите детектори за счупване на стъкло са обикновен микрофон, свързан с компютъра на автоалармата.
Счупването на стъкло има своя отличителна звукова честота, която датчика (сензора) засича. По този начин, само този специфичен звук ще задейства автоалармата и всички други звуци се игнорират. Датчиците за налягане измерват налягането на въздуха в колата и при отваряне на вратата или прозореца то се променя. През сайта 24asti.bg, Вие можете да поръчате резервни части за оригинално вградени автоаларми, като дистанционни, датчици, превключватели, сирени, клаксони, както и цели автоалармени системи.