-
Ветробран Стъкло/ Дефлектор
-
Датчик Дъжд
-
Ел. Мотор Стъкло
-
Ел. Стъкла / Бутони
-
Ел.Шибидах Мотор
-
Жило Ел.Стъкло
-
Жило Шибидах
-
Заден Прозорец
-
Задна Врата / Стъкло
-
Задно Стъкло
-
Лостова Система / Чистачки
-
Малко Стъкло
-
Мотор Чистачки
-
Мотор Чистачки Вода
-
Огледало Задно Виждане
-
Перо Чистачка
-
Помпа Пръскалки Фарове
-
Предно Стъкло
-
Пръскалка Фар
-
Пръскалки Задно Стъкло
-
Пръскалки Предно Стъкло
-
Размразяване Задно Стъкло / Бутон
-
Рамо Задна Чистачка
-
Рамо Чистачка
-
Рамо Чистачка / Фарове
-
Реле Чистачки
-
Странични Огледала / Конзола Превкл.
-
Странично Огледало Стъкло
-
Странично Плъзгащо Стъкло
-
Стъкло Врата
-
Стъкло Фар
-
Стъклоповдигач / Ел.
-
Стъклоповдигач / Ръчен
-
Уплътнение Стъкло
-
Холограмен Дисплей
-
Шибидах
-
Шибидах Стъкло
-
Lexus
-
Landwind
-
Land rover
-
Laforza
-
Lada
-
Kia
-
Jpx
-
Jeep
-
Isuzu
-
Infiniti
-
Hyundai
-
Hummer
-
Honda
-
Great wall
-
Gmc
-
Geo
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daewoo
-
Dacia
-
Citroen
-
Chrysler
-
Chevrolet
-
Cadillac
-
Buick
-
Bmw
-
Bertone
-
Audi
-
Asia
-
Aro
-
Acura
-
Xinkai
-
Vw
-
Volvo
-
Uaz
-
Toyota
-
Tempo
-
Tata
-
Suzuki
-
Subaru
-
SsangYong
-
Saturn
-
Saab
-
SH auto
-
Renault
-
Porsche
-
Peugeot
-
Opel
-
Oldsmobile
-
Nissan
-
Mitsubishi
-
Mini
-
Mercury
-
Mercedes
-
Mazda
-
Mahindra
-
Lincoln
-
Skoda
-
Seat
Видове автостъкла
Има два основни типа на безопасни стъкла, използвани в автомобилите днес - ламинирано стъкло и закалено стъкло. Нормалното плоско стъкло е било използвано при автомобилите в началото на 1900 година, когато автомобилните компании за първи път са започнали инсталирането на прозорци в колите. В следващите години компаниите разбират, че е много опасно, когато се счупи обикновеното стъкло и между 1919 година и 1927 година е въведена опцията на ламинираното стъкло.
За по-нататъшно подобряване на безопасността, производителите на автомобили са започнали да използват закаленото стъкло за странични и задни прозорци по-време на 1940-те години. Съвременните коли използват само ламинирано и закалено стъкло. Автостъклото влиза в употреба, като скоростта на автомобилите се е увеличила и пътниците са се нуждаели от защита от вятъра.
Плоското стъкло е способно да защитава пътниците от вятъра, но не и от сблъсък с летящи отломки и предмети, които могат да счупят стъклото на опасни парчета. Ламинирано стъкло се използва винаги при предните стъкла на превозните средства, тъй като то не се пръсва на малки парчета, когато е засегнато като закаленото стъкло. Закалено стъкло се използва при страничните и задните прозорци. Причината, поради която се използват два различни вида стъкла за безопасността при автомобилите е заради аварийната безопасност.
Ламинирано стъкло е много по-трудно да бъде счупено и пробито от закалено стъкло. При постъпило събитие или катастрофа, вратите на превозното средство може да не могат да се отворят и единственият вариант за изход може да се окажат прозорците на превозното средство. При подобна ситуация пътниците трябва да счупят закалените странични или задно автостъкло на автомобила за да могат да излязат. Съвременните стъкла може да включват голямо разнообразие от опции, като UV защита, възможности за размразяване, антени, сензори за дъжд, които активират чистачките или дори холографски дисплеи.