-
ESP Блокаж Диференциал
-
Алyминиева Джанта
-
Амортисьор
-
Амортисьор
-
Амортисьор / Макферсон
-
Болт Кормилна Щанга
-
Висящ Лагер
-
Втулка Паразитен Хебел
-
Възглавница Амортисьор
-
Въздушен Компресор
-
Въздушна Възглавница
-
Въздушно Окачване Комплект
-
Вътрешен Накрайник
-
Главина
-
Гума
-
Датчик Налягане Странично Ускорение DSC/ESP
-
Датчик Странично Ускорение / DSC
-
Диск Супорт / Спирачен Апарат
-
Диференциал
-
Ел Блок Активното Окачване
-
Задно Окачване
-
Каре Външно
-
Каре Вътрешно
-
Кормилен Паразитен Хебел
-
Кормилна Щанга
-
Кормилна Щанга Болт
-
Лагер Колела
-
Магаре / Греда Преден Мост
-
Макферсон Компл.
-
Маслена Магистрала
-
Мост Компл.
-
Накладки
-
Ниво Кантар Датчик
-
Носач Горен
-
Носач Долен
-
Носеща Щанга
-
Окачване Комлект
-
Полуоска
-
Преден Долен Надлъжен Носач
-
Преден Спирачен Мъркуч
-
Пружина
-
Раздатъчна Кутия
-
Разпределител Спирачно Налягане
-
Ресор
-
Ръчен Хъб
-
Семеринг
-
Спирачен Диск
-
Спирачна Челюст / Барабан
-
Стабилизираща Щанга
-
Сферичен Клапан Въздушно Окачване
-
Тампон Диференциал
-
Тампон Макферсън
-
Тампон Стабилизираща Щанга
-
Шарнир Горен
-
Шарнир Долен
-
Шаси
-
Шенкел
-
Шенкелен Болт
-
Щанга
-
Lexus
-
Landwind
-
Land rover
-
Laforza
-
Lada
-
Kia
-
Jpx
-
Jeep
-
Isuzu
-
Infiniti
-
Hyundai
-
Hummer
-
Honda
-
Great wall
-
Gmc
-
Geo
-
Gaz
-
Ford
-
Fiat
-
Dodge
-
Daihatsu
-
Daewoo
-
Dacia
-
Citroen
-
Chrysler
-
Chevrolet
-
Cadillac
-
Buick
-
Bmw
-
Bertone
-
Audi
-
Asia
-
Aro
-
Acura
-
Xinkai
-
Vw
-
Volvo
-
Uaz
-
Toyota
-
Tempo
-
Tata
-
Suzuki
-
Subaru
-
SsangYong
-
Saturn
-
Saab
-
SH auto
-
Renault
-
Porsche
-
Peugeot
-
Opel
-
Oldsmobile
-
Nissan
-
Mitsubishi
-
Mini
-
Mercury
-
Mercedes
-
Mazda
-
Mahindra
-
Lincoln
-
Skoda
-
Seat
Ходова част при джиповете и резервни части
Ходовата част и шасито сформират основната структура на съвременния джип. Шасито е пресована стоманена рамка която образува скелета на джипа, на който е монтиран двигателя с вътрешно горене. Колелата на джипа са монтирани на оси прикачени към шасито на джипа. Колелата и осите са част от структура на ходовата част. Други елементи монтирани към ходовата част са: предавателният кормилен механизъм, спирачната система и окачването към което са включени амортисьорите, пружините или ресорите.
По-време на производствения процес, купето е гъвкаво приковано към шасито, а към него и ходова част. Тази комбинация на купе и рама (шасито) на джипа изпълняват различни функции. Шасито абсорбира реакцията от движението на двигателя и осите на ходовата част. Ходовата част поема реакцията от силата на колелата при ускорение и спиране, абсорбира аеродинамичните сили от вятъра и пътните неравности през окачването и поглъща енергията на удара в случай на постъпило събитие от споменатите.
На лице е постепенното преминаване към по-модерен дизайн на ходовата част при джиповете. На лице е и тенденция към съчетаване на ходова част, шасито и купето в един структурен елемент. Ходовата част при off-road джиповете и SUV автомобилите е изработена висококачествени материали, които я правят достатъчно здрава, за да се противопоставя на силите и тежестта, които са приложени към нея. За да постигнат по-добри характеристики за изолация на шума и комфорта по-време на возене, при различните ходови части се използват различен тип окачвания.
Наличието на по-тежки стоманени компоненти в модерният дизайн на ходовата част се избягва и се замества от подсилени и олекотени метали като алуминий. Ако търсите резервни части за ходовата част на Вашият джип, трябва да знаете че сте попаднали на правилното място. През търсещата машина 24asti.bg, Вие ще намерите: алуминиеви джанти, off-road и шосейни гуми, въздушни възглавници, амортисьори, пружини, ресори, главини, щанги, шарнири, кормилни болтове, носачи, спирачни челюсти, шенкели и много други елементи от ходовата част на Вашият джип.