-
ABS Забавителен Кран / Задни Спирачки
-
ABS/EBS Модулатор Кран
-
ERG Клапан
-
Буге Кран
-
Бутилка Въздух
-
Бързи Връзки
-
Въздушен Компресор
-
Датчик Дехидратор
-
Дехидратор
-
Заден Спирачен Цилиндър
-
Изпуск. Кран Въздушна Възгл.
-
Изпускателен Кран Налягане
-
Кабина Въздушна Възглавница
-
Компресор Изпускателен Кран
-
Кран Защита Налягане Спирачка
-
Кран Контрол Налягане Камион / Ремарке
-
Моторен Спирачен Кран
-
Мулти Конектор
-
Мулти Конектор Защитен Кран
-
Ниво Кантар Датчик
-
Педал / Спирачен Kомпенсатор
-
Помпа Съединител Горна
-
Помпа Съединител Долна
-
Преден Спирачен Цилиндър
-
Ремарке Контролен Кран
-
Ремарке Ръчна Спирачка
-
Ръчна Спирачка
-
Семеринг
-
Соленоиден Кран ABS
-
Спирачен Нивелиращ Кран Ръчен
-
Стойка Дехидратор
-
Тресчотка Автоматична
-
Тресчотка Ръчна
-
Филтър Дехидратор
-
Шаси / Okaчване Нивелиращ Кран
Съвети за поддръжка на въздушната система при камионите през зимата
Студеното време има неблагоприятно въздействие върху камионите и може да създаде множество проблеми, включително намаляване заряда на акумулатора, проблеми с дебита на горивото в системата и други. За да Ви помогнем при поддръжката и оптимална работа на системата, ние ще Ви дадем няколко основни съвета. Първият е да се избегне работа на празен ход на двигателя за продължителен период от време.
Също така препоръчваме проверката на въздуха в система на спирачките за прекомерното му изтичане. Прекаленото изтичане на въздух от системата натоварва повече компресора, който се опитва да компенсира изпускащият въздух необходим на спирачната система. Почистващата въздушната система при камионите е крайно и задължително необходима.
Ако тя не функционира правилно по-пътищата и каналите на въздушната системата на тежкотоварните автомобили може да се натрупват вода и други замърсители, които да предизвикат по-сериозни аварии и дори катастрофа. Най-добрата практика е да се преглежда въздушната система периодично в сервиз. След изключване на двигателя на камиона, е желателно да се изпусне въздуха от всеки резервоар.
При този алтернативен метод системата се оставя отворена през нощта, за да излязат всички замърсители проникнали в системата. Ако при самата въздушната система на камиона са инсталирани автоматични клапани, тяхната дейност трябва да се проверява, преди времето да стане студено. Правилното функциониране на системата за изсушаване на въздуха при камионите е много важно, за да остане чиста и суха въздушната система.
Независимо от взетите предпазни мерки за предотвратяване от замръзване на въздушната система, тя може да замръзне поради една или друга причина. Размразяването на клапаните и въздушните линии може да стане като се премести превозното средство в затоплено помещение. Ние от 24asti.bg препоръчваме да не се прилага открит пламък към въздушните линии или клапани.
Тази практика не е безопасна и може да доведе до възпламеняване на превозното средство. Огъня може да увреди клапаните и стопи въздушните линии. Не изливайте течности във въздушната система, защото някои от тях могат да предизвика незабавни и сериозни щети на гумените компоненти. След като се размрази въздушната система в затопленото помещение ние ви съветваме да не излагате веднага камиона на студа.
По-този начин може да се образува конденз и въздушната система повторно да замръзне. При необходимост от резервни части за въздушната система на Вашият камион, използвайте сайта 24asti.bg, за тяхното лесно и бързо намиране. Бъдете сигурни, че ще получите най-добрите оферти на конкурентни цени.