Части за Камиони

Намерете това от което се нуждаете


Причини за увреждането и деформирането на гарнитурата на главата при двигателя с вътрешно горене

Гарнитурата на главата на двигателя с вътрешно горене осигурява сигурното запечатване между блока на двигателя и цилиндровата глава. Чрез гарнитурата на главата на двигателя се запечатват правилно цилиндрите на главата, където става изгарянето на горивото. Правилно запечатаната глава и блок на двигателя позволява на охладителната течност да не изтича докато циркулира по-предназначените за това пасажи и канали.

Изгарянето и деформирането на гарнитурата на главата могат да бъдат причинени от различни проблеми на двигателя, които могат да бъдат открити чрез различни техники. Деформираните и изгорели гарнитури на главата могат да причинят сериозни щети на двигателя. Съществуват различни видове уплътнения на главата, изработени от различни материали с различни приложения.

При подмяната на старата гарнитура на главата на двигателя е необходимо да знаете, че тя трябва да бъде внимателно премахната със специални инструменти. Правилният избор на нова гарнитура за главата на двигателя и правилният и монтаж също е от съществено значение. Някои от причините, които могат да увредят гарнитурата на главата са: създаването високо налягане причинено от смесването на гориво и въздух, прегряване на двигателя, което може да бъде причинено от спукан маркуч на охладителната система, счупването и увреждането на водната помпа и термостата.

Друга причина за увреждане на гарнитурата на двигателя може да е предварителното запалване на двигателя, което може да предизвика детонация. Неправилният въртящ момент също може да е причина за деформирането на гарнитурата на двигателя, както и неправилното позициониране и прекалено притегнатите болтовете на главата. При увреждане на гарнитурата на двигателя могат да се появят следните симптоми: Образуването на пяна или бълбукане в охлаждащата течност.

Бързото натрупване на налягане в охладителната система, преди двигателя да бъде затоплен. Когато радиатора често получава ниско съдържание на вода или антифриз, които могат да се изхвърлят през ауспуха. Белият дим в отработените и изгорели газове също е признак за проблем с гарнитурата на двигателя. Пресичането на маслото в двигателя причинено от смесването с охладителната течност. Масло в охладителната течност води до образуването на пяна в охладителната система.

Изтичането на масло или охладителна течност от двигателя също е симптом за увредена гарнитура. Друг признак е ниското налягане в цилиндрите.