-
Aнгр. Верига
-
Aнгр. Ремък
-
Aнгр. Ремък Oбтегач
-
EGR-Клапан
-
TDC / Сензор К. Вал
-
Ангр. Комплект
-
Биела
-
Биелен Болт
-
Биелен Капак / Пета
-
Блок
-
Бутална Риза
-
Бутална Риза / Бутало / Биела / Сегмент
-
Бутало
-
Вакуумна Помпа / Спирачна
-
Водач / Клапан
-
Гарнитура Капак Глава
-
Глава
-
Глава Болт
-
Глава Гарнитура
-
Дачик Налягане Маслото
-
Двигател
-
Двигател Тампон
-
Динамо / Генератор
-
Дроселна Клапа Сензор
-
Капачка / Масло
-
Картер
-
Клапан
-
Кобилица Разпределителен Вал
-
Колянов Вал
-
Колянов Вал Сензор
-
Компресор
-
Контактен Ключ
-
Лагери / Основни / Биелни
-
Маслен Филтър
-
Маслена Помпа
-
Мотор Празен Ход / Стъпков
-
Моторен Спирачен Кран
-
Повдигачи Разпределителен Вал
-
Подгряване Двигател
-
Подгряваща Свещ
-
Пружина Клапан
-
Разпр. Вал Обтяжна Ролка
-
Разпределителен Вал
-
Реле Подгряваща Свещ
-
Сегмент
-
Семеринг
-
Температура Вода Превкл.
-
Турбина
-
Турбина Контролен Модул
-
Умна Дюза
-
Щека Масло
История на двигателя с вътрешно горене при камионите
Камионът за първи път е произведен през 1896 година от Daimler. Този камион е бил с мощност на двигателя четири конски сили, дву-цилиндров и с обем 1.1 литра. През 1898 година е създаден едноцилиндровият двигател с мощност шест конски сили. През годините Daimler прави някои промени в дизайна на камионните двигатели. Повишават се конските сили на двигателя до 10 HP, като по този начин се дава възможност на камиона да извършва пренасянето на полезен товар по-висок от 5 000 килограма.
Мощноста на двигателя също е била подобрена до 2,2 литра. Най-ранните двигатели на камионите са били бензинови. Както вече споменахме те не са били много мощни машини. Двигателите на камионите са били изправени пред много повече критика, в сравнение с тези на леките автомобили. Въпреки това, Първата световна война променя всичко.
Камионите се оказват безценени при транспортирането на голям брой войници и големи количества на доставките. След войната камионите стават необходимост. Това довежда до повече иновации в областта на камионните двигатели. През 1923 година първият камион с дизелов двигател е създаден от различни производители, включително Benz и Daimler.
През 1924 година, камионите оборудвани с дизелови двигатели са на разположение за търговска употреба. След три десетилетия дизеловите двигатели се превръщат в основен избор за всички онези, които закупуват камиони. Камионите запазват своята популярност дори и днес. Дизеловото гориво винаги е било по-евтино от бензина в световен мащаб.
Дизеловите двигатели за камиони са най-популярните двигатели на пазара днес. Днес се срещат най-добрите двигатели за камиони с висока мощност. Без значение дали търсите да купите чисто нов двигател за камион или използван двигател, трябва да обърнете подобаващо внимание към историята и репутацията на производителя. Различните производители на камиони се фокусират върху различни видове двигатели за камиони.
Уверете се, че сте наясно с тези неща, преди да вземе окончателно решение за покупката. Има много сайтове, които предлагат подробна информация за камиони, камионни двигатели и части за двигателя на камиона. 24asti.bg е един от най-добрите сайтове, предлагащи подробна информация, позволявайки Ви да намерите всяка една част за всеки един модел бензинов и дизелов двигател за камион.