Части за Камиони

Намерете това от което се нуждаете


Видове скоростни кутии и начин на работа при лекотоварните и тежкотоварни камиони

Независимо дали търсите нова или втора употреба скоростна кутия (трансмисия) или отделните и части за камиони, чрез търсачката за резервни части - 24asti.bg, Вие ще намерите всичко необходимо. Ние гарантираме за добрият краен резултат от търсенето понеже с нас работят стотици вносители, търговци и автоморги от цялата страна. Малките камиони използват един и същ тип скоростни кутии, които имат или автоматична скоростна кутия или ръчна скоростна кутия със синхронизатор.

По-големите камиони често използват ръчни скоростни кутии (трансмисии) без синхронизация, спестявайки обем и тегло, въпреки че е желателно да се използват синхронизираните трансмисии при по-големите камиони. Както вече споменахме тежкотоварните камиони в зависимост от вида двигател или типа на оборудване притежават ръчна скоростна кутия, полуавтоматична или напълно автоматизирана скоростна кутия.

При някои скоростни кутии, промяната на адаптивният процес се отнася до постоянното сравняване на ключови параметри по-прехвърлянето на предавките на скоростната кутия, които са предварително програмирани за идеалната работна в различните условия. При управлението и контрола на някои скоростни кутии за камиони се извършват автоматични хидравлични корекции, за да се осигурят ключовите параметри необходими за точността при смяната на скоростите.

Контрола на оборотите и моментното натоварване на двигателя също са включени в автоматичните корекции необходими за правилното управление на скоростната кутия. Тези промени се правят за да се подобри работата на скоростната кутия и работата на двигателя на камиона или товарното превозно средство. Автоматичната степен за помощно спиране на тежкотоварните камиони е голяма екстра при съвременните товарни автомобили.

Когато един камион е натоварен и се спуска по-стръмен наклон при натискането на спирачката компютъра засича голямото натоварване и автоматично смъква предавките на скоростната кутия безпроблемно за да се използва спирачната сила на двигателя, още наричана - моторна спирачка.

Докато при ръчната скоростна кутия е опасно да се сменят предавките от голяма към малка, когато камиона се движи по-стръмен наклон надолу. При съвременните камиони с ръчни скоростни кутии има приложени други системи за намаляването на скоростта при движение по-стръмен наклон надолу, за да се позволи лесната смяна на предавателните числа от големи към малки.