Части за Мотори

Намерете това от което се нуждаете


Резервни части за окачването на Вашият мотоциклет

Окачването на мотоциклета има няколко цели. То допринася за управлението и спирането, както и безопасността и комфорта на водача и неговият спътник по-време на движение по-пътищата, спомагайки за по-лекото поемане на неравностите и вибрациите. Типичният мотоциклет има чифт тръби на вилката на предното окачване и шарнир с един или два амортисьора на задното окачване.

Както споменахме най-честата форма на предно окачване на мотоциклета е телескопичната вилка. В началото при мотоциклетите е било проектирано и използвано на предно окачване с пружини. Някои английски производители, например Greeves използват версия на люлеещото се рамо за предното окачване при дизайна на техните мотори, използвани в мотокрос състезания.

Едностранната версия на тази идея при предното окачване на мотоциклета се използва също и в моторните скутери Vespa. Центъра на главината на управлението разработено от Ascanio Rodorigo, където е сложен шарнир система за алтернатива, която води до окачването и кормилната уредба се вижда в проектите като Bimota Tesi и мотоциклетите Vyrus. През 1934 година, Nimbus е първият производител, който произвежда мотоциклет с хидравлично, маслено овлажнена телескопична вилка.

Вилките на мотоциклетите представляват големи хидравлични амортисьори с вътрешни пружини. Те позволяват на предното колело, за да реагира на несъвършенства и неравностите по-пътя, изолирайки останалата част на мотоциклета от това движение. Горната част на вилката, която е част от предното окачване на мотора е свързана с рамката на мотоциклета.

В долната част, вилката е свързана към предната ос, около която се върти предното колело. Тръбите на вилката на мотора са идеално запечатани, което не позволява изтичането на смазващата течност (маслото). При някои амортисьори за мотоциклети се позволява корекция за действието на мото амортисьора. Мотоциклетното окачване е проектирано така, че то винаги да е под натиск, дори когато е напълно разгънато.

Предварителното натоварване се използва за регулиране на първоначалната позиция на окачването с теглото на мотоциклета и водача върху него. Ако търсите части за окачването на Вашият мотоциклет, използвайте системата за намиране на резервни части за мотоциклети, спестявайки време и средства. 24asti.bg, е лидер в намирането на резервни части за мотори с високо качество на изключително ниски цени.