Части за Ремаркета

Намерете това от което се нуждаете


Части за спирачна система на ремаркета

Спирачната система в превозното средство е една от най-важните. В началото тя е работела на много прост принцип, но с развитието на технологиите при автомобилите, спирачната система при ремаркетата е много по-добра и вече със сигурност не е толкова проста като преди. Тя е много по-сложна и надеждна.

При ремаркетата, спирачната система служи за потискане на движението. Спирачката е компонент, който е противоположен на съединителя. Чрез триене, кинетичната енергия се преобразува в топлина. В спирачната система има много елементи, между които спирачни барабани, спирачни дискове, спирачни апарати, накладки, спирачен цилиндър, маркучи, маслени тнъбили, спирачна помпа, серво апарат и т.н.

Всички превозни средства, които се движат на колела, разполагат със спирачна система или друг подобен вид устройство за спиране. Обикновено спирачните дискове са направени от чугун, но е възможно понякога да са изработени и от карбон или керамични материали. Дисковете се притискат към накладките и това кара колелото да спре да се върти. Накладките се монтират на спирачните челюсти и се намират отстрани на диска.

Чрез триенето, колелата на ремаркето се забавят и в зависимост от натиска, те започват да се движат по-бавно или спират напълно. При триенето, както вече споменахме, се образува топлинна енергия и когато накладките и дисковете станат прекалено горещи, те стават по-малко ефективни.

Дисковите спирачки са по-ефективни от барабанните и с тях ремаркето може да спре много по-бързо, защото дисковете се охлаждат по-лесно. При барабанните, спирачната сила е пропорционална на налягането.

При спортните автомобили дисковите спирачки са направени по най-ефективен начин. При тях е много важно бързото спиране, развиват се огромни скорости. Дисковете се използват много по-често при автомобилите, макар че все още се срещат и барабанни на задните колела на някои автомобили. Така те поддържат разходите и теглото, а като се има предвид, че по-голямата част от спирането се поема от предните колела, това понякога може да се окаже разумно.